Klachten
PMT therapeutKlachtenregeling
Binnen PMT Praktijk STAP is staat een fijne werkrelatie voorop. Jou ervaring en beleving vind ik belangrijk. Als je niet tevreden bent over het verloop of het resultaat van de behandeling, dan vertrouw ik erop dat je dit laat weten zodat we hier iets aan kunnen veranderen. Wanneer je ontevreden bent over een gebeurtenis of de gang van zaken kun je dit formeel kenbaar maken. Het kan gaan over alle aspecten binnen de psychomotorische therapie .
1
Voor beide partijen is het beter om eerst een gesprek over de klacht aan te gaan met psychomotorisch therapeute Marloes. Tijdens dit gesprek wordt er geluisterd naar je klacht en gekeken naar een oplossing.
2
Wanneer de klacht of het probleem niet naar tevredenheid kan worden opgelost, stuur een mail naar klacht@vaktherapie.nl of een brief naar FVB, Stationsplein 127, 3818 LE Amersfoort met contactgegevens, een omschrijving van de klacht inclusief plaats en tijdstip en gegevens van de therapeut waar het om gaat.
3
Hoe vervelend ook, het kan voorkomen dat u ontevreden bent over de behandeling en dit liever meldt bij een onafhankelijke partij om een klacht in te dienen. Als vrijgevestigde vaktherapeut ben ik lid van een beroepsvereniging, waar u deze klacht kan indienen. Klachtenregeling van Vaktherapie Nederland. In andere gevallen geldt de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg.
Hoe te handelen?
Je kunt jouw klacht zowel mondeling als schriftelijk indienen.
Klachtenfunctionaris
Wanneer je het niet prettig vindt om de klacht bij mij te melden of wanneer je niet tevreden bent over mij of op de manier waarop ik de klacht heb afgehandeld, dan kun je gratis gebruikmaken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris
Je kunt daarvoor contact opnemen met het NIBIG klachten@nibig.nl.
.